piątek, 29 kwietnia 2011

Metamorfoza ...x..d...

Twarz:
Przed : Czy to makijaż a'la La Roux ? Smutny, biały
chociaż buźka uśmiechnięta ;).
Ocena : 3/5
Po : Starałam się rozjaśnić bladą skórę , ale 
wywnioskowałam , że nic nie zdziałam z 
różowym pudrem oraz drugim ledwo widocznym 
pudrem ;(.
Ocenę pozostawiam Wam.
Ubranie:
Przed : Nudno, 'podwórkowo' .
Wygląda jakby Twoja doll miała
iść do szkoły , a jej strój to mundurek ;>
Ocena : 2,5/5
Po: Nie miałam weny ;( Ale coś stworzyłam.
Enjoy ;]

Odejść ?

Chciałam omówić z Wami kwestię mojego
bytu na blogu.
Otóż, nic się na nim nie dzieje , chociaż Kladudynka
ma kolejkę do metamorfoz i sądzę , że powinna je 
wykonać :)).
Ja od czasu do czasu napiszę notki , ale
to jest z blog metamorfozami więc powinnam
robić metamorfozy (kolejka pusta) niż
pisać jakieś 'badziewne' Triki ...
Eh...
Nie mam co pisać na tym blogu!
Jesteście za tym żebym odeszła
czy została ?
Proszę o poważne odpowiedzi.
to dla mnie ważne....

środa, 13 kwietnia 2011

Makijażowy Trik cz. 2

Jak zrobić zadrapaną/podrapaną wargę ? 
Zobacz! :)
1. Zmywamy cały makijaż i wybieramy
sobie fryzurę , w której wygodnie nam będzie malować.
2. Malujemy usta czerwoną szminką.
Oczywiście malujemy tak żeby była nałożona
tylko JEDNA warstwa szminki na usta.
NIE MALUJEMY SZMINKĄ OD LUXE!
3. Malujemy usta [tylko jedna warstwa i nie całe usta] 
różową szminką (najlepiej jasną) .
Dodajemy jakieś efekty specjalne i fryzurę.
EFEKT: 

niedziela, 3 kwietnia 2011

wikarogowska

Przed : Jedno słowo : fee . te usta ci nie pasują .Wyglądasz jakbyś że tak się wyraże : "narobiła w spodnie"
Po: Przykro mi nic innego nie wymyśliłam :D

Ocena 2-



Przed: Poprostu jest jakoś tak dziwnie x D
Po : Lepiej ; D
Ocena 4-
xoxo klaudynka12360
                                      

sobota, 2 kwietnia 2011

_.-._MiLkA_.-._

Twarz :
Przed: Trochę mało i brwi za wysoko. 
Usta są za to genialne ♥ :D
Ocena : 3,5/5
Po : Jakbyś miała jaśniejsze brwi to efekt " po " 
byłby lepszy xD. Zrobiłam wszystko , co w mojej mocy ;].
+ zbliżenie na oczko :D
Strój :
{kliknij na obrazek aby powiększyć}
Przed : Na początek : nie pasuje tu wata cukrowa.
Zdjęłabym też skrzydła , bo są ...
Ocena : 3/5
Po : Sorrki , że tak blado wyszłaś na screenie , ale mój
komputer to spec od niszczenia wszystkiego , co kolorowe i sprawia
komuś radość.
Buty HB wzięłam na szybko , bo [nie wiem czemu] nie chciały mi
się inne pokoje naładować o.o.
Podsumowując :
- mam do dupy komputer
- masz fajne ciuchy :D
Podoba się :) ?

StylowaClaire

Twarz :
Przed: Nudno.
Ocena : 2/5
Po : Twoje kosmetyki to szminka i tusz to rzęs o.o.
Więc , co ja mogłam zrobić? Poza tym nie masz ŻADNEJ
biżuterii.
Strój :
Przed : WTF ?! O.O
Do sukienki zakłada się SZPILKI !
Ocena : 1,5/5
Po : Już wiem dlaczego nie założyłaś szpilek.
MASZ TYLKO JEDNE!! 
Tak poza tym to nie masz ciekawych ubrań...
Kup coś;)
Jak się podoba ?

Myshka3

Makijaż :
Przed : Nawet fajnie :) Podoba mi się ^^
Tylko trochę mało...
4/5
Po : Masz mało kosmetyków więc nie wiele mogłam zdziałać.
Mam nadzieje , że się podoba :)
Strój :
Przed : Czy to ma być pidżama ? :]
Mi to wygląda na nocną koszulę z futrzanymi kozakami :D.
Śmiesznie , ale mało :)
Ocena : 3/5
Po : Wychodzimy z łóżka i ubieramy się!
To udało mi się wykombinować z Twoich ciuchów.
Podoba się ?

piątek, 1 kwietnia 2011

Info

Hej tu LadyRosalie98 :) 
Wiem , że mało się dzieje na blogu , ale to nie moja wina xD Tylko mojego planu dnia...
Tzn. tak jakby nie mam czasu pisać na tym blogu...

Dlaczego ?
Dlatego :

- zajmuje się moim magazynem
- komentuje na innych blogach
- czytam inne blogi ^^
- istnieje coś takiego - mianowicie : prawdziwe życie
- robię grafikę do i dla magazynu
- chodzę do szkoły więc muszę się uczyć :P
- jestem [obecnie] chora więc nie mogę siedzieć dużo przy komputerze ;)

Ale nie martwcie się :) 
Niebawem otworzę kolejkę do metamorfoz i znowu
będzie można się zgłaszać :)).

XoXo LadyRosalie98

sobota, 5 marca 2011

Metamorfoza : Kajka446

Twarz :
Przed : Jest fajnie ;) Makijaż mógł być bardziej urozmaicony (powieki) , ale
tak to jest spoko :) Ocena : 5/5
Po : Zmieniłam fryzurkę(oraz jej kolor) , dodałam dwa cienie na powieki-
fioletowy i biały. Dałam , również okularki ;)

Strój :
Przed : Dużo projektów :) Zdjęłabym kurtkę i zmieniła bluzkę .xd
Jest ok. Ocena : 3,5/5
Po : Stylowy i kobiecy zestaw podkreślający Twoje atuty :) .
Podoba się ?^^



Ocena :
4-

piątek, 4 marca 2011

Zbieraj punkty !

Na blogu Stardoll-i-My 
zobaczyłam " reklamę " strony Zapunktuj.pl
Za punkty zdobyte na stronie możesz dostać :
doładowanie na telefon lub PayPal i różne inne rzeczy! :)
Serdecznie zapraszam do rejestrowania się tu link :